Call Of Duty 2 Multiplayer Glitch!

Tranz
Tranz
Inscrit depuis 6809 Jours
Thank goodness for this glitch!!! now you can play with your pals for more than 5 mins!!! I set it for almost an endless amount of time and kilss...

READ THIS NOW:

http://www.planetxbox360.com/?view=article&article...
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FireWire - IEEE 1394
FireWire
Inscrit depuis 6827 Jours
ehm still not sure how this works though? gotta try it out, wanted to do a match with 7 friends but that's impossible on live at the moment :S
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Tranz
Tranz
Inscrit depuis 6809 Jours
it works... just tell all your friends to join as soon as they see you in a game...


having one of them on the private chat and the others waiting to join
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Inflatable
Inflatable
Inscrit depuis 7465 Jours
Weren't you able to set those options officially then? If not, that's just stupid!
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www.cyberwarriors.nl

FireWire - IEEE 1394
FireWire
Inscrit depuis 6827 Jours
inflatable it is stupid, everyone with cod2 is dissapointed about the live setup: You can't create rooms or games with your own chosen maps or modes, you can only "join" open game lobby's where all people meet and when people ready up the game starts... it's really f*cked up and you can in no way have a decent couple of games with the same people...
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XAL
XAL
Inscrit depuis 6820 Jours
it's not even guaranteed to work....

stupid

when the hell is that patch coming out?
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Inflatable
Inflatable
Inscrit depuis 7465 Jours
Why did this game get such good reviews with a crap online MP like that??

And yes the patches take to long, for PGR3 aswell.. It's rediculous I can't even use the gamercard option in that without 50% chance of crashing the game.. Bugs etc are ok, shit happens, but these are very serious issues imho, big so-called 'showstoppers'.. So yes, they better come up quick with those patches/updates, it's already 2 months and counting since release..
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www.cyberwarriors.nl

Tranz
Tranz
Inscrit depuis 6809 Jours
BTW!!!

ive been doing this ALL night hosting 16 player games....

thats right 16!!!!!!!!!

and my map, my settings, my friends, my everything... =)

the game thinks its a system link so it allows 16...

so i just pick a map and put it on 30mins and 200 kill max on team deathmatch.. and its good fun...
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Inflatable
Inflatable
Inscrit depuis 7465 Jours
Nice, but it should have been in the online MP of CoD2 on the Xbox 360 in the 1st place offcourse.. Also shows it's well possible which makes it strange why they didn't put it inthere, or why they haven't patched it already??
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www.cyberwarriors.nl

FireWire - IEEE 1394
FireWire
Inscrit depuis 6827 Jours
i still don't get 16 players in the game, any idea how to do it?
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Quoi de neuf ?
  • Driftwood

    Driftwood Il y a un forum pour les discussions de fond les gens, merci. ;) (il y a 7 Heures)

  • reneyvane

    reneyvane L'effet de taille & de moins d'IP = l'éditeur se mèle +en+ développement, il test +en+, reboot, retire le jeu à son studio. Le moindre bide ou succès d'un jeu récent = report pour plagier ou corriger. (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane Mécaniquement +éditeurs sont gros +acquiert d'IP +acquiert d'IP en doublons +Ils doivent veiller faire +bénéficer en N+1 et +tu reboot et reportes les jeux & les délais de sortie s'allonge... (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane réduction du nombre de grosse IP, qui concentre l'essentiel du CA, au point ou l'éditeur à tellement peur qu'un jeu se loupe, qu'ils multiplient les tests en interne et n'héssite + à rebooter le jeu. (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane @SweeneyTodd: Oui et c'est aussi parfois lié à la nécéssité d'hérité d'un nouveau moteur développé en parallèle d'un autre jeu mais tu as quand même une augmentation chez les grands éditeurs d'une ... (il y a 1 Jour)

  • SweeneyTodd

    SweeneyTodd @reneyvane: l'allongement des devs est une tendance globale malheureusement! Soit on revient à des jeux moins gros, soit on patiente...le leak d'Insomniac était très intéressant là-dessus! (il y a 1 Jour)

  • reneyvane

    reneyvane ...améliore l'IA de la police et le spoiler de la carte ? Ca ne dit pas à quel point tel lieu sera ou non exploité pour l'histoire ou des trucs annexes. En outre, le leak =Annulation version PS4/One ? (il y a 2 Jours)

  • Driftwood

    Driftwood Il est de nouveau possible de télécharger les vidéos sur le site. Désolé pour le mois et demi de panne. (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Retrouvez notre review de Rift Apart dès 16h00 aujourd'hui, mais en attendant Guilty Gear -Strive- est en vedette en home ! (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le live commence d'ici 30 minutes, voici le lien GSY [url] et celui de Twitch [url] (il y a > 3 Mois)

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    Driftwood Nouveau live sur Returnal à 14h30 aujourd'hui. (il y a > 3 Mois)

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    Driftwood Le stream via Twitch, ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Le stream maison ce sera ici : [url] (il y a > 3 Mois)

  • Driftwood

    Driftwood Rendez-vous à 17h00 pour un direct de 40 minutes sur Returnal (il y a > 3 Mois)

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