Forums-> Main forum-> The darkness demo discussion:
Author Message
0onar
0onar
Since 4159 Days

2007-07-20 11:13:48 The darkness demo discussion

Hey ppl, the demo of the darkness is online on xbl marketplace and PSN too i believe. anyway the size is 1,3GB so go download it now.

---
Funk Master 0onar Fresh

palamede
palamede
Since 3941 Days

2007-07-20 11:18:01

Yeah, great, thanks for this excellent piece of news

---
Fanboy officiel de Call of Duty 4

Sath
Missed the
hay
Sath - Missed the<br>hay
Since 4053 Days

2007-07-20 11:33:40

Yeah awesome, thx for the heads up, although my good friend IsoMac was faster to inform me :D.

Anyway, I have always wanted to try out the game, so here goes nothing.
At least StarBreeze promised a demo like 2 weeks after the release and here you go.

E3 demos was shit, thx Starbreeze :D

---
360: Mass Effect - Too Human - Assassin's Creed - Dark Sector - Star Wars: The Force Unleashed - Ninja Gaiden 2 - Fable 2 - DMC4 - Haze

Forums-> Main forum-> The darkness demo discussion:

You have to be logged in to post in this forum!
What's up?
  • nostradamus
    nostradamus so... i guess, i must see this thing called la la land, right? (1 Hour ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Still seems promising.. even if their expectations were low. It was enough to make it. Oculus has the best VR controller. (2 Hours ago)
  • MrWhite
    MrWhite Hmm, not sure what to make of that to be fair. Were they expecting it to not sell so well, ergo, didn't have real ambition to actually support it? Maybe now they'll invest in it more than planned? (4 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX Sony seems pleased with PSVR: [url] (6 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX He was supposed to be working on an interactive Twilight Zone movie. (6 Hours ago)
  • asdfg
    asdfg @GriftGFX: idk but he has recently started up a new studio. (6 Hours ago)
  • GriftGFX
    GriftGFX He's working on The Twilight Zone still, isn't he? (6 Hours ago)
PreviousNext
  • Driftwood
    Driftwood GSY is getting some nice content at 3 pm CEST with our July podcast and some videos of the Deus Ex Mankind Divided preview build. :) (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood For once we'll be live at 4:30 pm CEST. Blim should not even be tired! (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood More Quantum Break coverage coming in a few hours, 9:00 a.m CEST. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood We'll have a full review up for Firewatch at 7 pm CET. Videos will only be tomorrow though. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Tonight's livestream will be at 9:15 GMT+1, not GMT+2 as first stated. (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood New GSY Live dedicated this time to Just Cause 3 on Tuesday 9:30 GMT+2 (> 3 Months ago)
  • Driftwood
    Driftwood Join us tomorrow at 10 pm GMT+2 for a new livestream. We'll be playing Rise of the Tomb Raider. (> 3 Months ago)
PreviousNext
Top stories